I'm back!

Efter mycket grubbel och massor annat så bestämmer jag mej för att komma tillbaka hit! Jag har nog bara haft 2 bloggar som jag riktigt har trivts på, cavallo.blogg.se och denna! Cavallo blev ju borttagen lite random sådär den 1 April! Jag kommer fortfarande blogga på skovderyttarna men jag känner att jag har saknat denna bloggen, jag ska prata med Emma och se om hon fortfarande vill blogga här annars får vi se vad som händer helt enkelt!

Det har hänt så otroligt mycket nu den sista tiden, idag kommer tex Panza hem till mej! Jag och mamma åkte lite till skara och köpte ett par stövlar, det var inte alls planerat men det blev världens spontan köp och aa! Igår åkte vi till 2 studenter, åh vad jag längtar tills jag tar studenten! bara 5 år kvar nu! wiho! Min utveckling med hästarna, nej det är sjukt vad fort det går! Imorgon ska jag iväg till herrljunga för att tävla LC och LB (80-90) LC är stilbedömning och jag förväntar mej inte så mycket i någon av klasserna, det är första gången jag testar LB på tävling så jag är bara glad ifall vi kommer runt! :D



//felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0