bruuun!

hejhej!
Sitter nere på mitt rum och har lite blandade känslor!
Fick stanna hemma idag, imorse tänkte jag verkligen bara på typ döda djur och det hjälpte ju inte precis att ännu en av katterna var död..nu finns det bara en kvar och jag hoppas verkligen att den överlever!
Det är den piggaste kvar så jag hoppas med hela mitt hjärta att den här klarar sej!
Så fotade jag lite förut och hoppade med hilda, sen dammsög jag i mitt rum, sen var det bara ut på altanen och äta glass och dricka kaffelatte! mums
Sen efter det solade jag lite på studsmattan och försökte tänka igenom lite, jag är ju verkligen en djurvän och hatar när djur dör!
Sen har jag lite goda nyheter:
1. Jag är bruuun :D  :D
2.Vi har förhoppningsvis hittat en medryttare till sprund!

Åh, hoppas verkligen att allt går vägen nu! :D
Förhoppningsvis så följer hon med till Juniaden samt Gota nästa helg och sen får vi se om hon vill prova att komma lite och rida Sprund :)
Sen har jag fått en knapp här som heter Remby, osäker asså..
jajaj!
//felicia
ni får nöja er med en oredigerad bild från idag, sry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0