Call me maybe?

tjotjo!
Asså vilken helg! :D
Startade på fredagen med världens bästa kväll med familjen och sedan red jag i halsring för första gången på Jupiter och han lydde mej som att han inte hade gjort något annat!
Sen igår åkte jag hem till Josefin och jäklar vad roligt vi hade!
måste göras om någon gång!
Vi körde badminton och massor annat, fixade ansiktsmask och spelade wii!
Sen blev det bara i säng för att komma upp idag och åka på klassfotboll, eller som jag säger klassfotoboll! haha
Roligt hade vi iaf!
Så vann klassen att vi ska bowla någon gång!
Nu taggar vi om och tar oss igenom den här veckan för att få ennu en sån här bra helg med käraste Moa!
woopwoop!
Såå nu äter jag chips och dricker cola medan mamma och pappa sätter upp våran mini pool (längtar tills den dagen man flyttar hemmifrån och kan spara ihop till en riktig pool! )
Sen ska vi till mormor och morfar och sedan ska jag rida!
På torsdag är det terräng träning!
Både jag och Jupiter är helt gröna på det men jag hoppas att det kommer gå bra det är nog bara vattnet som kan ställa till det men dom brukar ju säga att tittiga hästar passar bra till terräng!
Om vi får ordning på det så ska jag nog försöka komma ut på någon terräng tävling eller tävla lite fälttävlan, måste ju vara bra för att få lite roligt i vardan och inte bara massa dressyr och hoppning! :)
//felicia
två bilder från pay and jumpen!

Kommentarer
Postat av: claja

fota

2012-05-27 @ 18:28:13
Postat av: Slemmy

Hej! Var gärna med och tävla om ett valfritt mobilskal hos mig! Tävlingen avslutas 14/6, så passa på. Riktigt enkelt att anmäla sig dessutom! :D

http://slemmy.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-mobilskal.html

Kram! :)

2012-06-02 @ 15:18:24
URL: http://slemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0