Gilla andras gillningar?

är det kanske den där nya saken?
nej men ärligt, har ni aldrig upplevt att en person som ni har sett upp till hur länge som helst helt plötsligt gillar ens sak och man bara vill gilla den gillningen?
Det händer jag vet inte hur ofta som jag bara vill uppfinna det!
och ibland skulle det vara bra med en ogilla knapp, fast det är klart det är ju inte så roligt att få massor på sej som ogillar en sak?
Men det finns ju på youtube och där är det helt plöstsligt inga problem att ogilla personers saker?
det kan jag bli så sjukt trött på!
Folk som sitter på fb och skriver "tänk om det fanns en ogilla knapp på fb, hur kul hade det vart? nej inte så roligt!" så sitter dom och ogillar någon annans video på YT?
vadå? är inte det samma sak?

sjukt!
hur tänker folk?
Ibland undrar jag om folk faktiskt tänker till?
Eller sitter och klagar på någon person när man har gjort precis samma sak, bara någon dag innan? Lixom varför?
har man verkligen tänkt till då?
men återgå till ämnet "gilla andras gillningar" det är så sjukt när man verkligen känner att "fan vad den där gillningen passar in där!", "fan vad glad jag blev för den där gillningen!" eller "åhh, men gud! Det är ju h*n som har gillat!!"
hur bra vore inte det?
gilla andras gillningar, hmm...alla där ute ta åt er! för vidare och få det att uppfinnas!
För hur gött skulle inte det vara??? :D
//felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha smart! :d

2012-05-11 @ 17:21:43
URL: http://eboboba.blogg.se/
Postat av: ebba

haha smart! :d

2012-05-11 @ 17:21:46
URL: http://eboboba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0