Godmorgon!

hejhej!
Sitter i soffan med mammas dator i knät, tänker lite på hur jag ska ställa upp hindrena idag!
Idag kommer ju Chiva med Ellen så ska hon hoppa lite, vi får se om jag kanske kan få göra det oxå? :D
Skulle verkligen betyda mycket!

Senast jag red henne då var det rena rama vintern ute så halt och allt, idag är det super fint väder, eller det ser iaf ut att vara fint vad jag kan se här inneifrån!
Kanske kan kameran få följa med ut?
Nej jag vet inte, vi får se om Ellen vill att jag ska fota så gör jag självklart det, men om hon inte vill det då gör jag inte det? xd

Jaja nu måste ja gå ut för jag kom precis på att det är kalas ikväll för min sysling!tror jag att det är
Grattis till han!

//felicia


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-05-06 @ 18:52:34
Postat av: olivia ✩

sv: Okej, följer dig nu jag med! :)

2012-05-06 @ 18:53:04
URL: http://nowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0