Hey I Just Met You, And This Is Crazy!

Idag vaknade jag och var verkligen skit trött!
Så missade nästan bussen..kände mej verkligen otroligt lyckad!
I skolan höll jag nästan på att somna, men jag tog mej igenom!
Såfort jag kom hem så åt jag sen gick jag ut och tränade först lite löst i hagen med Jupiter och han var såå duktig!
Han följde efter mej som en liten hund och kom när jag ropade på han! :D
Sen tog jag in Jupiter och fixade med han, han börjar se riktigt fin ut nu när han inte har den där fula vinterpälsen som bara kommer ivägen? ;)
Sen hoppade jag lite med Jupiter, han var ganska framtung men det är helt godkännt med tanke på både underlaget och hur varmt det var!
Hade vart skönt att få sola lite idag men det får helt enkelt vänta! ;)
Sen har jag bara suttit nere på mitt rum och gjort en läxa som tog hundra år?
Min hjärna är helt slut!
//felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0