♥I taket lyser stjärnorna♥

Hejhej alla söta där ute!
Är verkligen på strålande humör idag? :D
Känns som en sån där bra dag?
Jag började allt med att gå helt osminkad till skolan, det var läängesedan!
Brukar må så dåligt av att ens tänka tanken?
Men idag gjorde jag det!
Och jag tänkte inte ens på det? :D
Sen på svenskan har vi fått att vi ska läsa världens bästa bok! I taket lyser stjärnorna
Har redan gråtit ;$
Vill verkligen se filmen!?
Sen kom Ellen hit med Chiva!
Det var roligt att se att dom kom förbi? :D
jag tog Jupiter lite i hagen och red igenom LA:1 ?
Fattar ni LA:1?
Lilla jag som bara har haft Jupiter i 5 månader klarar LA:1 när jag i självaverket inte ens kan programet?
taggar även upp tills imorgon!
Känns som att det kommer gå bra!
Men eftersom det är så många med så vågar jag inte hoppas på placering :)
men det skulle inte sitta fel med att komma typ 1:a? ;)
Massor av olika filmer kommer upp ikv!
Så håll utkik! :D
//Felicia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0