Pictures of me and you♥

hejhej alla små söta hallon där ute! :D
hah, jaja, jag kan vara normal !
Sitter i mitt rum och får helt ärligt damp på mina högtalare som har sitt egna lilla liv?
Min dag idag har vart regnig usch fy och blä vad det har regnat!
Imorgon är det vandring i skolan och alla har gått runt och muttrat om hur vädret kommer bli, jag kommer inte kunna vara med pga av min fot! Annars hade jag  gärna vart med, konstigt att jag säger det men det kommer nog bli as roligt? Så synd att jag missar det! :o
Känner mej som världens pluggis ! xd
Har legat lite lågt på senaste tiden pga lite olika prov osvosv! Har alltså helt skitit i datorn, men skolan kommer alltid före bloggen!
Annars idag? Vi fick reda på massor om konfan, vet inte om jag ska gå i vanlig eller om jag kanske ska leta upp något ridläger eller så?
jaja!
juste filmer har äntligen kommit över den där störande tröskeln som är ivägen när man bara blir missnöjd och orkar inte göra några filmer alls, har hållt på med en i flera dagar men igår kom den upp på yt!
inte 100% nöjd men det får bli bra! :)
Sitter just nu och det känns som att jag håller på att sprica av saker jag måste fixa, gud det bara samlas på hög när man inte bryr sej på några få dagar?
  1. lämna in lite saker till min lärare
  2. fixa en film till mej
  3. fixa lite filmer åt andra
  4. skriva på en novell
osvosv!
grr..så trött på massa skit snack!
jaja, det är bara att blicka framåt för en dag kommer dom ångra allt och i slut ändan är det dom som får lida?
Så brukar jag alltid tänka när det trillar in massor av fördomar emot mej!
haha, allt blir bara rörigt idag men det får ni leva med!
Ska få upp lite bilder oxå, åhh gud varför lägger jag på massor av saker på den där dumma listan när jag vet att jag inte kommer hinna allt?

//felicia


nu favvo bild, bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0