New Girl!

Hejsan!
Just nu sitter jag och kollar på New Girl, åhh vad jag älskar det! :D :D
Min dag idag?
Jo jag vaknade, typ fick damp på allt och ville bara sova?
Första lektionen imorse var att läsa, min kompis som sitter brevid mej har ibland sånna där damp dagar så hon ska typ slå mej hela tiden..hah, idag var det en sån dag x''D
åhh, läsa? NEJ!
hahhaa..!
Sen var det So, tråkigt som vanligt!
vet inte men SO, det bara är lixom tråkigt?
Sen var det typ matte eller något?
äsch..bryr mej egentligen inte? när jag kom hem så tog jag Sprund och tränade lite galoppombyten och jäklar vad duktig hon var!
Asså något mer har typ inte hänt?
Nu ska jag bara kolla klart på New Girl sen ska jag sova!
//felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0