Svar på tal!

Svar: Har jag någonsin påstått att det var en "överraskningen" med förhöret? ;) Jag har övat men han sa själv att han hade satt in massor av saker i förhöret som inte stod i pappret som vi skulle öva på! ;) Jag, Ann-Ida och janukommerjaginteihåghansnamn kollade upp det och han själv erkände att han hade satt in saker där som inte var med i häftet! ;) Så iof jo det var mycket som var en "överraskning" eftersom han aldrig berättade att vi skulle kunna det! :) Men somsagt har aldrig påstått att jag inte har tränat och att jag tycker att det är en "överraskning" med själva förhöret, och vet mycket väl att vi skulle ta resten en annan dag eftersom vi inte hittade någon passande vecka att ha provet så valde vi att dela upp det, jag har vart med på lektionerna jag lovar! ;)
(för er som inte ser vad det står på kommentaren från Johanna: Men dom två första sidorna var ju det vi skulle öva på, resten skulle vi ta en annan dag? xD så var det ju ingen överraskning direkt :)) )
//felicia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej okej fattar , du kunde sagt det direkt till mig annars :))

2012-05-26 @ 00:37:14
Postat av: molly

men dom sakerna han hade lagt in i förhöret var ju sånt vi hade tränat på så?:)

2012-05-26 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0