Tävling..

ja som ni vet så var jag ju på tävling idag?
Kan bara säga att den här glömmer vi! Så jäkla missnöjd är jag..jag red som en kratta och det gjorde Sprund helt flack och rev ett hinder i förklassen, och i lagklassen rev hon ett och då blev jag så sur och besviken att jag glömde vilket hindret efter var så jag red och hoppade nästan fel hinder men kom på i sista stunden att det var fel!
åh så sur jag blir! Nästa tävling tar jag Jupiter, tränar upp han och förhoppningsvis kan vi snart debutera LB! Känns så mycket bättre med han!
Sprund blir det mesta fel på bara eftersom jag litar mer på henne så glömmer jag att rida!
jaja imorgon kommer Ellen med Chiva så tror det blir lite hoppning, det var en mur som hon ville träna på med Chiva och det är ju perfekt att jag kan få vara med eftersom jag är så van vid Chiva! :)
Har iaf tröst ätit lite och orkar inte ens bry mej om att det ser ut som *** i mitt rum, det får jag ta imorgon!
Mamma och Pappa är iväg och Linus är oxå någon helt annanstans så är helt själv ikväll!
Ganska skönt att bara få vara ensam..blev rätt så besviken på en viss person idag!
Tänka sej att det är söndag imorgon?
Orkar verkligen inte med söndagar..hatar dom!
Jaja, på fredag nästa vecka får jag ändå ledigt eftersom det är vandring och min fot klarar verkligen inte av det..idag när jag hoppade så önskade jag att jag skulle tappa foten någonstans!

Laget hamnade på en 6:e plats och det tycker jag är jätte bra!
Alla kämpade så gott dom kunde, vi ramlade ju iaf inte av som många andra gjorde? :D
//felicia
sry för en lite äldre bild, men bilder från idag kommer jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0