This is crazy!

hejhej!
Mår toppen just nu! :)
Även fast dagen inte har vart min tur dag precis...usch!
Först igår fick jag reda på att Clara hade hamnat i 7A2 fatta hur glad jag blev! :D :D
Men sen idag fick jag reda på att hela min klass kommer byta hörn och kommer heta 8D3 efter sommarlovet..usch..nej jag vill verkligen inte byta klassrum och allt?
Jag har det toppen där vi är nu..men ingen annan klass kommer behöva byta klassrum det är bara min klass!
Fan vad surt!
Bra start på dagen?
not!
Sen fick vi reda på vilket elevens val vi fick..well..jag ville ha dans drama musik, tror ni att jag får det eller? nej! Jag fick digital bildbehandling ist och fanfanfan vad sur jag är!
Är så jäkla trött på det här, jag har alltid haft den här oturen! vill inte vill inte vill inte!!!
Jag kan redan fota och redigera? orkar inte mer!
Så nu ska jag skriva upp mej på kön till ddm, dock tror jag knappast att jag kommer få det eftersom det är det året som mest folk sökte in till det!?
fan fan fan!

Massor av folk frågade varför jag inte var i skolan igår och självklart svarade jag precis efter, dom blev såklart inte nöjda om varför och så...men det la jag bara åt sidan..serri så höll det på att brista helt!
Jag orkar inte!
Att för det första behöva byta klassrum och hörn helt plus att byta namn på klassen utan att fråga oss som det faktiskt handlar om och sen hamnar man inte i sitt första hands val?
Jaja..
Imorgon åker jag hem till Josefin = no upd!
På söndag drar Josefin och jag på klassfotboll självklart så ska jag inte vara med (ställer mej aldrig där igen, usch hemska minnen!) jag ska bara fota, så ni behöver inte vara oroliga för att jag skadar mej (a'
Var ju även Spanska förhör idag, gick skit eftersom läraren hade satt in massor om sånt vi inte ens skulle öva på?
Alltså det var kanske 10 saker i det där häftet som var sånna saker vi skulle öva på? Resten var bara skit!

Nej min dga är väll inte världs bäst, men nu sitter jag här i solen och väntar på att maten ska bli klar så ska vi äta hela familjen, min bror är faktiskt hemma med sin sambo och ska vara här iaf idag och inatt sen vet jag inte vart dom tar vägen? Så ska njuta av kvällen och bara ja vara med familjen?
Sen håller jag och Moa på med lite planer om ** *****!
Den ni!
Vet att alla älskar när jag är klurig!

vill ni veta vad jag hatar mest när folk säger?
Säger man A så måste man säga B!?
liksom kom igen? Är ni tre år eller? Hur kul hade det vart om alla skulle avslöja allt hela tiden?
Nej inte alls roligt!
Så trött på det!
ganska skönt att vi troligtvis har en medryttare till Sprund snart!
åh, är såå tråkigt att vara helt själv i stallet dag in och dag ut..eller a mamma är ju här men vill ju verkligen ha en vän! Bara kunna vara ute i stallet och snacka massa strunt och så!
Blir så ensamt här? Mitt ute på landet, vem fan vill åka hit? x'd
tack kära lilla Moa för att du kanske kommer hjälpa till med Sprund i fortsättningen, du är min räddare i nöden! serri!
omg..börjar låta som min kompis...inte bra!
fint hilda..fint...

//felicia
Testade "remby" och Rebecka fick vara med på den<3 förvånade?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men dom två första sidorna var ju det vi skulle öva på, resten skulle vi ta en annan dag? xD så det var ju ingen överraskning direkt :))

2012-05-25 @ 23:34:38
Postat av: Rebecka

♥♥♥

2012-05-27 @ 14:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0