Vem är Felicia Kvist?

Jadu, hur ska man förklara mej på bästa sätt?
Jag heter Felicia Kvist och bor lite utanför skövde, är 14 år i november!
Jag är otroligt konstig, kanske därför nästan ingen i min ålder vill vara med mejj? (a'
åhh, mycket "jag","jag" och "jag"!
Nej men jag älskar hästar!
Det är verkligen mitt liv och det går inte en dag utan hästar!
Jag har ridit i hela mitt liv men har lixom mer gått in för det hela i 3 år!
Det går nog inte en dag utan massor av motgångar, eller jo det gör det väll men jag tror att mitt liv består av massor motgångar!
meen pallar inte skriva så mycket mer om mej (a'
Jag finns på:
Facebook: Felicia Kvist
Bilddagboken: Chivasbejjb
Skype: Chivasbejjb
kommer säkert på massor av andra ställen menmen!
var sjukt längesedan som jag bloggade på blogg.se känns det som så klaga inte ;)

//felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0